Author Topic: Hoogte smartengeld  (Read 4793 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Niels S

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 2
Hoogte smartengeld
« on: 30 September 2008, 18:44:34 »
Hallo,

Ik ben Niels en ben 28 jaar.

Ik heb in maar 2003 een autoongeluk gehad en heb daar aardig wat letsel mee opgelopen.

Ik stond met pech langs de weg onder de motorkap te sleutelen en toen klapte er iemand met 100 km/h achterin. Ik ben toen met mijn gezicht op het motorblok geklapt en ben toen 10 meter weggeslingerd.
Heb daarna 2 weken in het ziekenhuis gelegen en moest nog 3 maanden thuis revalideren. Daarna ben ik langzamerhand weer aan het werk gegaan.

De gevolgen van het ongeval:
-2 gebroken ruggewervels waar ik nu 7% invaliditeit aan heb overgehouden
-9 tanden moesten opnieuw operatief worden teruggeplaatst waarvan er 2 vervangen moesten worden
-er is een stuk van mijn neusvleugel sfgescheurd en mijn wang is opengescheurd met resultaat dat ik meerder grote littekens in mijn gezicht heb.
-15 tandartsbehandelingen
-65 behandelingen fysiotherapie
-20 behandelingen cesartherapie
-ben bij revalidatiearts onder behandeling geweest
-heb 2 jaar met een beugel gelopen om mijn tanden weer wat rechter te krijgen
-3 plastische operaties gehad om mijn neus weer te reconstruereen
-behandelingen bij een psycholoog

Ik heb dagelijks nog last van mijn rug en het staat vast dat ik dat de rest van mijn leven ook zal hebben.
Ook word je dagelijks op psychisch gebied weer getroffen omdat je toch minder kan dan een normaal mens die helemaal gezond is.
Ik ben ondertussen ook ander werk gaan doen omdat mijn huidige baan te zwaar voor mij werd.
Ik ben beperkt dus in mijn doen en laten en heb ook mijn sport mountainbiken op moeten geven.

Ik heb nu een letselschadezaak lopen en wil andere mensen om hun mening vragen omdat ik van bang ben dat ik slecht vanaf zal komen.

Ik weet zelf niet wat ik kan verwachten aan smartengeld em daarom vraag ik hier of er iemand is die mij wat wijzer kan maken.

Groeten Niels

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Re: Hoogte smartengeld
« Reply #1 on: 7 October 2008, 15:19:41 »
Voor een vrijblijvend advies kunt u mij telefonisch benaderen op 070-3922716.

Mr. F. Hertog
Adjunct-directeur Letselschade Haaglanden