Author Topic: Letselschade na auto ongeluk  (Read 5207 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sassy

  • Guest
Letselschade na auto ongeluk
« on: 10 January 2006, 12:35:35 »
hallo, mijn 2 kinderen hebben een auto ongeluk gehad, het was niet hun schuld.

Ze hebben beiden last van nek en hoofd en rug. Zijn van achter geraakt en doorgeschoven tegen een verkeerspaal.

Mijn dochter heeft ook buikklachten (had de heupgordel om. Moest 2 nachtjes in het ziekenhuis blijven. Een whiplash is nog niet uitgesloten voor allebij.

Mijn dochter is het schooljaar kwijt, kan haar stage niet afmaken, mijn zoon doet een sport opleiding, we weten niet hoe dit dus in de toekomst zal gaan.

Nou zal er komende week iemand hier thuis komen van de verzekering, wat kan ik verwachten en voor welk bedrag kan ik genoegen nemen als smartengeld voor de kinderen ( 17 en 19 jaar)?

Jan de Bruin

  • Guest
Aw:Letselschade na auto ongeluk
« Reply #1 on: 10 January 2006, 12:36:32 »
Ik heb u inmiddels per afzonderlijk mailbericht van advies gediend.

Doet u deze zaak namens uw kinderen niet alleen. U bent niet deskundig en u staat tegenover een zeer deskundige verzekeringsmaatschappij met juriste, medisch adviseur en letselschaderegelaars.

Nu aansprakelijkheid is erkend komen ingeval u een belangenbehartiger inschakelt de kosten van rechtsbijstand voor rekening van de aansprakelijke verzekeringsmaatschappij.

Ik verwijs u naar ons Letselschade-Certificaat dat via deze website www.smartengeldadvies.nl verkrijgbaar is.