Author Topic: Second opinion  (Read 4200 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nico

  • Guest
Second opinion
« on: 10 January 2006, 12:18:09 »
Mijn letselschadeadvocaat heeft -trouwens zonder overleg met mij- de wederpartij die verantwoordelijk was voor mijn ongeluk (whiplash)het voorstel gedaan het medisch dossier af te sluiten middels een neurologische expertise.

Nu ben ik de molen al door gegaan en vraag ik mij af wat hiervan de meerwaarde is.... Weet u dat? En wat betreft het afluiten van een dossier? Mij is in een eerder stadium vertelt dat dit niet de meest wenselijke oplossing zou zijn....? Is een second-opinion aangaande mijn belangenbehartiging een optie?

Bedankt, Nicoline

Frank

  • Guest
Aw:Second opinion
« Reply #1 on: 10 January 2006, 12:18:54 »
Via een neurologische expertise kunnen eventueel uw ongevalsgerelateerde beperkingen goed in kaart gebracht worden. Naar aanleiding van de door de neuroloog aangegeven beperkingen kan dan door een arbeidsdeskundige gekeken worden in hoeverre u beperkt te achten bent in uw huishouden en uw loonvormende werkzaamheden.

Of uw zaak daarna ook afgesloten kan worden hangt er onder meer vanaf of er reeds sprake is van een medische eindtoestand. Ook andere factoren spelen hierin een rol.

Indien u hierover nadere informatie wenst dan kunt u mij benaderen op telefoonnummer 070-3922716.

Met vriendelijke groet,

Mr. F. Hertog
Letselschadebureau Haaglanden