Beste heer mevrouw, ik weet niet of ik hier terecht kan met mijn vraag, maar het gaat om het volgende:
Mijn vrouw heeft haar kies gebroken tijdens het eten van een vlaai waar kersen in verwerkt zaten. Dit hebben wij keurig gemeld bij de winkel (AH) en zij verwezen ons naar een schade formulier. De kosten waren immers te hoog om het via de winkel te vergoeden. Het moest nu via de verzekering van de winkel. Het schade bedrag is ongeveer 700 euro, een weekendconsult en twee consulten ivm het plaatsen van een kroon.
Alle nota\'s met een schadeformulier ingeleverd bij de winkel en die hebben het vervolgens naar de verzekering gestuurd. Deze hebben ons een brief gestuurd met hierin de conclusie dat de AH niet aansprakelijk is omdat het artikel een natuurproduct is en dat er wel een pit in zou kunnen zitten. Tevens stond er ook niet op de verpakking dat de taart pitloos zou zijn.
De uitkomst daar ben ik niet tevreden mee, dus misschien kunt u mij vertellen of de redenering van die verzekeringsmaatschappij juist is of dat ze gebruik maken van de onwetendheid van de gene met de schade?
Ik hoop een bericht te ontvangen en dank u alvast voor de moeite.
Met vriendelijke groeten,
Andre Arends
Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/05/17 12:20