Ik neem aan dat uw belangenbehartiger deskundig is op het terrein van de letselschade.
Uw schade dient ingediend te worden bij het Schadefonds Geweldsmisdrijven. Zie haar website op het internet.
Ik kan niet beoordelen of uw werkgever het goed voor u doet. Daartoe behoef ik het dossier in te zien.
Ik neem aan dat u een schrftelijk overzicht hebt gemaakt van alle gemaakte onkosten.
Dat schade-overzicht dient dan vervolgens met uw belangenbehartiger te worden besproken en wanneer u het er samen over eens bent, dient het schade-overzicht aan het Schadefonds Geweldsmisdrijven te worden gepresenteerd.
Wat voor soort schadeposten u kunt claimen is natuurlijk afhankelijk van uw persoonlijke situatie. Daarvoor bestaat geen tabellenboek.
Uitgangspunt is dat al uw gemaakte onkosten als gevolg van het voorval vergoed dienen te worden.
Daarbovenop kunt u aanspraak maken op vergoeding van smartengeld. De hoogte daarvan kan eerst worden bepaald wanneer u hersteld bent dan wel dat verder herstel niet meer intreedt (medische eindtoestand).
Er kan meer over uw zaak gezegd worden maar dan ga ik op de stoel van uw belangenbehartiger zitten en dat is niet correct.
U kunt mij niettemin bellen voor nader advies.
Ik wens u succes en beterschap toe.
Jan de Bruin
Letselschadebureau Haaglanden BV
Bericht gewijzigd door: jan, op: 2006/09/13 09:44