Author Topic: Reinders, medisch adviseur voor Allianz en Achmea  (Read 46 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

• Algemene moderator
  • Senior
Reinders, medisch adviseur voor Allianz en Achmea
« on: 30 October 2024, 15:04:21 »
Geachte cliente,

Ik verwijs nog naar onze zitting gisteren bij het UWV Leiden waar u en ik gehoord werden door een UWV verzekeringsarts en de UWV behandelaar Bezwaarschriften. Tegen uw inschaling van de arbeidsongeschiktheid van 61% heb ik zoals bekend een bezwaarschrift ingediend. Mochten wij het niet eens zijn met de beslissing op de het bezwaarschrift door het UWV dan zal ik in overleg met u een beroepsprocedure bij de Bestuursrechter (=rechtbank) in gang zetten.

Ik wil daarnaast met rasse schreden naar een medische expertise toe en heb in dit verband van u nog nodig:

Rapport Re-integratieburo 2e lijns traject
NAW gegevens van uw psycholoog
NAW gegevens van uw huidige fysiotherapeut

Zoals bekend heeft een extern Schaderegelingsburo ingeschakeld door Allianz de opdracht teruggegeven nu voor mijn werkzaamheden een fooi werd uitgekeerd voor zeer veel verzet werk (een verzekeraar of vertegenwoordiger wordt door ClaimZorg niet ontvangen als er forse bedragen behandelingskosten openstaan) en de betreffende schaderegelaar absoluut niet - nadat ik voorts het wrede Nazi verleden van Allianz en haar heden ten dage wrede opstelling jegens slachtoffers van ongevallen kenbaar maakte - daarin betrokken wilde worden.

Nog niet zo heel lang geleden haalde de toenmalige Advocaat Generaal bij de Hoge Raad Mr. Spier keihard uit naar Allianz vanwege haar onmenselijke opstellingen jegens slachtoffers van ongevallen, zij steeds weer aanstuurde op jarenlange (zeer kostbare) civiele procedures om het slachtoffer kapot te procederen en Allianz in stevige bewoordingen verweet dat zij keer op keer de door de Gerechtshoven en de Hoge Raad ontwikkelde rechtspraak bij whiplashletsel aan haar gedateerde laars lapt.

Zie bijgaand declaratie overzicht en de Allianz dossierbehandelaar de heer Van L. die zich ongetwijfeld ?onmatig verlust? hoe hij u, uw zaak en mijn behandelingskosten het ravijn intrapt. Op mijn 1e declaratie van Euro 12.898 werd door Allianz Euro 2.500 overgemaakt en daar moet nog 21% btw uit voor de Fiscus. Deze beruchte dossierbehandelaar bij Allianz zal bij het komend Kerstdiner zijn kleinkinderen vertellen wat een geweldige opa hij toch is.

Ik heb u toegezegd dat ik niettegenstaande de zeer hoge openstaande kosten van mijn inspanningen toch door ga met uw zaak, u niet in de steek laat en dat heeft van doen met mijn opvoeding dat als hulpzoekenden een beroep op je doen je dan thuis geeft.

Ik heb voorts na mijn uitleg uw instemming verkregen dat ik geen medische informatie aan meneer Reinders, die niet eens verzekeringsarts is, opstuur die ineens weer opduikt als medisch adviseur maar nu als zzp-er werkzaam is voor Medisch Adviesburo Segdwick. Een aantal Verzekeraars hebben in het verleden Reinders ontslagen/verzocht om op te stappen vanwege diens grievende en ongefundeerde opmerkingen over slachtoffers dat heeft geleid tot vele rechtszaken waarin die Verzekeraars steeds bakzeil moesten halen.

Het heeft Verzekeraars niet alleen miljoenen aan advocaten fee - men procedeerden maar al te graag - gekost maar en hulde daarvoor verscheen er mooie rechtspraak van de 5 Gerechtshoven + Hoge Raad ten faveure van slachtoffers welke criteria tot op de dag van vandaag consistent wordt aangehaald. Opvallend is dat Verzekeraars het steeds weer over een andere boeg onder aanmoediging van hun medisch adviseurs gooien en trachten die rechtspraak die sterk in hun nadeel is om te buigen. Ik kwalificeer dat als "beleid van domkoppen en uilskuikens".

Maar goed, geld speelt geen rol als je elk jaar zoals Achmea 15% verhoging verzekeringspremies bij de verzekerden over de schutting deponeert. Het geld stroomt binnen want wie zegt immers zijn autoverzekering op?

Allianz krijgt nog 1 kans een deskundig medisch adviseur met enig empathisch vermogen op uw zaak te zetten die zich voorts onthoudt van persoonlijke en grievende visies. Aan de kwakzalver Reinders heb ik geen enkele boodschap. Mogelijk dat hij een veelvoud aan uitspraken van het Regionaal Medisch Tuchtcollege (zie bijgaand pfd waar Reinders weer (!) werd berispt en het Regionaal Medisch Tuchtcollege met enige frustratie verwijst naar de vele keren dat Reinders daar moest verschijnen en werd berispt) conclusies trekt en aan de horizon verdwijnt.

Ik heb in voorraad een tweetal rapporten waarin Reinders als medisch adviseur van Achmea een hoogleraar Neurochirurgie met internationale statuur lijk voor demente gek uitmaakt en hem adviseert eens een psychiater te consulteren. Goed gedaan Achmea vooral nu men mijn verzoek om Reinders hierop aan te spreken niet inwilligt; ik zou niet de belangen van de betreffende hoogleraar Neurochirurgie behartigen (oh ja? Dus?). Het is diep triest dat nu ook Achmea Personenschade van medisch adviseur Reinders gebruik maakt. Gebrekkige kennis over het speelveld staat gelijk aan onkunde en misstappen.

Ik heb voorts uw instemming dat op enig moment we Allianz laten voor wat het is en ons rechtstreeks richten tot uw wederpartij die immers aansprakelijk is voor uw letselschade. De wet geeft u in boek 6 van het Burgerlijk Wetboek die mogelijkheid. Dat uw wederpartij verzekerd is tegen wettelijke aansprakelijkheid betreft een overeenkomst tussen Allianz en uw wederpartij en bij welke overeenkomst u geen (contract) partner bent geweest. Het staat u dus vrij Allianz volledig te passeren; wederpartij mag zich daar gaan beklagen. Gaat uw wederpartij niet in op onze eisen dan volgt via de procedurele weg beslaglegging op inboedel, banktegoeden en loonbeslag bij de werkgever. Ik zal daarbij uw wederpartij over het ?acteren van Allianz? met verwijzing naar de heer Van L. per brief informeren.

Graag uw spoedige berichten dan kunnen we meters maken in uw inmiddels langer dan 4 jaar lopende zaak.

Met weglating van concrete namen plaats ik dit bericht op mijn weblog en het Letselschade Forum.:45.000 personen/Instanties bezoeken jaarlijks aldus de Google statistieken onze website en de vele reacties die wij ontvangen moedigen ons aan daarmede verder te gaan.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade

oktober 2024