Author Topic: EMDR is geen paracetamol!  (Read 47 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 497
EMDR is geen paracetamol!
« on: 9 October 2024, 17:05:39 »
Geachte dames en heren van bedrijf J,

Tot mij wendde zich ter zake het verkeersongeval van 25 maart 2024 de ouders van (..) met het verzoek diens belangen te behartigen.

De ouders zijn niet content met uw insteek om de zaak van hun zoon nu af te wikkelen terwijl er zeker nog geen sprake is van restloos herstel. Nader medisch onderzoek is zeer wenselijk.

Er is recent door u in een persoonlijk overleg met de moeder van client gesproken over welk schadebedrag maximaal kan worden verkregen en het traject naar de Bank voor het openen van een bankrekening met BEM clausule.

Bent u de wettelijke weg naar de Kantonrechter vergeten nu het gaat om schaderegeling minderjarigen?

Vanwaar die haast?

Mijn recente advies is in goede aarde geland bij de huisarts om vanwege de aanhoudende hoofdpijnklachten en de slechte schoolprestaties deze 15-jarige client naar een neuroloog te sturen.

Uw verwijzing naar een EMDR doet de hoofdpijnklachten en leerproblemen van client niet verdwijnen en helaas zie ik in veel overgenomen dossiers dat zowel schaderegelaars van Verzekeraars maar ook belangenbehartigers naar dit middel grijpen.

EMDR is geen paracetamol!

Voorts heeft de familie een aantal jaren terug een zeer jong gezinslid na een vreselijke ziekte verloren dus weet u wel wat u in gang zet als er een EMDR bij deze 15 jarige persoon plaats heeft?

Bijgaand van de ouders van client een machtiging tot overdracht van het dossier aan ClaimZorg.

Graag het dossier + medisch dossiers aangetekend aan ons kantooradres: Schokkerweg 11, 2583 BH Den Haag ovv bovengemeld dossierkenmerk.

Ik neem aan dat de aansprakelijke Verzekeraar uw redelijke kosten van rechtsbijstand zal vergoeden. Daartoe is zij immers krachtens wet en rechtspraak gehouden.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin/ClaimZorg Letselschade

debruin@claimzorg.nl