Author Topic: Het Snollebollekes beleid van Achmea Personenschade  (Read 47 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 497
Het Snollebollekes beleid van Achmea Personenschade
« on: 2 October 2024, 10:54:46 »
Geachte cli?nte,

Het doet me deugd dat het door mij geadviseerde pad ook door uw huisarts wordt gevolgd en doorverwijzing naar de Bergman Clinics plaats heeft. Meldt u inderdaad niet alleen uw knieklachten maar ook uw aanhoudende schouderklachten bij de Bergman Clinics. Dat is daar weer een apart specialisme.

Wilt u Bergman Clinics kenbaar maken dat u ook het beeldvormend onderzoek materiaal op dvd of cd-rom wilt hebben ? r?ntgen en scans ? en dat u dit persoonlijk wenst op te halen of te ontvangen op uw huisadres. Doe ik dat dan komt er weer een pittige nota aan. U hebt recht op uw medisch dossier en dat is inclusief beeldvormend materiaal.

Uw medisch dossier wordt zo langzamerhand gebouwd door een veelvoud aan onderzoek- en behandelrapportages. Ik breng in herinnering dat 8 behandelaars van Achmea het niet nodig vonden om medische informatie op te vragen en u een aanbod voor wel ? 1.600 schadevergoeding deden. Wow!

Zoals bekend (en uw instemming heb ik) stel ik eenzijdig uw letselschade vast en heb daarvoor Achmea en consorten niet nodig nu zij mijn uurtarief terug zetten naar het jaar 2007! De geschiedenis in uw dossier laat voorts van meet af aan het prutswerk van Achmea zien ? inmiddels is er de 9e behandelaar gearriveerd ? en genoemde Verzekeraar lijkt meer geporteerd te zijn om ordinair te korten op mijn behandelingskosten dan uit te zien naar kwaliteit van dossierbehandeling. Dat is in mijn optiek immers anno 21e eeuw beleid van de Managers en haar juridisch adviseur van Achmea!

Merkwaardig genoeg vindt de 9e behandelaar namens Achmea = Dirkzwager Advocaten (zij werken uitsluitend voor Verzekeraars en tonen geen enkel empathisch vermogen jegens slachtoffers van letselschade) het wel nodig om medische informatie te ontvangen en voor te leggen aan haar medisch adviseur terwijl de voorgaande 7 behandelaars dat niet nodig vonden. Hier is dus sprake van het ?Snollebollekes beleid van Achmea?: van links naar rechts en van rechts naar links ofwel we weten niet welke kant de juiste is en we zien wel waar we uitkomen. knap hoor en dat voor een bedrijf als Achmea dat recentelijk haar half jaar cijfers presenteerde en een netto (!) winst van maar Eur0 400 miljoen aankondigde!

Ik neem deze huisadvocaat met wie geen behoefte bestaat om samen uw letselschadezaak naar behoren (..) vast te stellen wel mee in cc (dat kost niets) omdat we anders weer zo?n trieste vertoning van hem krijgen door middel van een vele pagina?s tellend verzoekschrift (dat levert fee op) aan de rechtbank waar deze persoon zich over ClaimZorg beklaagt: de omgekeerde wereld dus!

Ik zie u en uw vader binnenkort op mijn Kantoor waar we een gezamenlijk gesprek hebben met RaNed in verband met uw sinds uw ongeval van 09 januari 2021 aanwezige angsten in het verkeer waar Achmea en haar huisadvocaat absoluut geen boodschap aan hebben! Barbaars? Hebben de Managers van Achmea ooit excuses aangeboden hoe zij uw zaak hebben behandeld? Uitsluitend winst telt toch?

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade