Author Topic: Een goede zeezeiler houdt koers en gaat niet steeds overstag (Achmea)  (Read 6 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Geachte mevrouw (..) van Dirk Zwager Advocaten,

De bijlage die u op vrijdag de 13e (..) naar ik aanneem een schrijven van uw collega de advocaat de heer (..) betreft wordt nu niet geopend.

In dezen wordt na 25 september 2024 medische informatie opgevraagd en daarna advies medisch adviseur gevraagd. Dan op voor medische expertises. Dat is reeds ook bij Achmea bekend. Ik heb dus geen behoefte aan nadere informatie of standpuntbepaling van Achmea en Co.

Voor de zoveelste maal breng ik Achmea & Co. in herinnering ? goed lezen blijft nog steeds een vak ? dat elke handeling in dit dossier per uur cli?nte       ? 100 kost.

Daar waar de heer (..), advocaat voor Achmea, voor alle handelingen in vol genoegen zijn fee ontvangt is dat in dezen met dank aan Achmea ? waar men maandelijks de wedde uit de verzekeringsgelden ophaalt ? alhier niet het geval. Zou ik immers ingaan op uw brieven en verzoeken dan kost dat tijd = geld, dus dat komt dan voor een substantieel gedeelte voor rekening van mijn cli?nte!

U vraagt en cli?nte betaalt en zoals ik u al eerder meldde werkt staat ?gekke Henkie? hier niet op de loonlijst en dien ik de belangen van cli?nte in veel opzichten en wel langs de weg van zorgvuldigheid en kosten vermijdend.

Het beleid van ClaimZorg jegens Achmea en Co. is dat we zonder overleg de letselschadezaak van een cli?nt zullen vaststellen en bij de afwikkeling van de zaak de wederpartij van Achmea in concept de dagvaarding insturen.

Zoals aangekondigd zal per geval tot geval worden bekeken of Achmea en Co. in de correspondentie in cc wordt meegenomen. Zo blijft Achmea & Co. op de hoogte edoch bovenal heeft te gelden dat ook Achmea & Co geen recht op permanente informatie heeft nu op vileine en rauwelijkse wijze beleidsmatig (..) ons uurtarief met 30% sinds medio 2022 wordt gekort.

Een uitleg waarom tot medio 2022 het uurtarief + kantoorkosten van ClaimZorg  w?l correct werd betaald waarna de ?Managers van Achmea? beleidsmatig (..) gingen hakken en zagen ontbreekt tot op de dag van vandaag hoewel daar meerdere malen beleefd om is gevraagd maar de goede manieren die vanouds golden kent het bataljon aan Managers bij Achmea al lang niet meer.

Tot nog een opmerking.

De vorige 7 + 1 behandelaars van Achmea vonden het niet nodig om medische informatie op te vragen. Het komt nogal potsierlijk over dat Achmea nu het dossier aan u wordt overgedragen daarop aandringt en zelfs een concept verzoekschrift aan de rechtbank aan mij inzendt. Achmea draait dus of is organisatorisch de weg kwijt.

Wat wil Achmea eigenlijk?

Ooit van het uitzetten van een goede koers gehoord of blijven we ook in dit dossier permanent maar overstag gaan? Een goede zeezeiler weet dat met een aantal malen overstag gaan niet alleen de snelheid uit het schip wordt gehaald maar bovendien er geen zeemijlen meer worden gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade

(Maandag tot en met woensdag)