Overzetten van je data en apps naar een nieuwe Iphone waarbij je prive en zakelijk met 1 app kunt verstaan is bij de idioten van ING Bank niet mogelijk.
Allereerst kom je in een wachtmelder terecht van meer dan 15 minuten: kennelijk worden er veel klachten bij ING ingediend.
als het probleem wordt uitgelegd dat is ontstaan bij het overzetten van de ING app wordt geantwoord dat dit overzetten niet gaat omdat dan eerst de ING app moet worden verwijderd nadat hij is overgezet en dan via de app store opnieuw de ING app installeren.
Dan de app installeren en invullen voor de prive bankgegegevens. Dat werkt maar de instructies die hierbij worden aangegeven zijn duidelijk niet bedoeld voor Johnnie en Anita.
Maar dat komt het.
via het menu Services kan men een rekening toevoegen en vervolgens wordt ingelogd met de zakelijke ING bankrekening van het bedrijf maar dan komt het: er is geen telefoonnummer bekend en deze zelf invullen wordt standaard beantwoord met: Oeps er gaat iets mis en dat vele malen.
De ING zelf gebeld en die meldt dat in het systeem er op het zakelijk bankrekeningnummer geen telefoonnummer bekend is. Maar hoe ging dat dan vele jaren in de ING app op de oude smartphone? Antwoord weet men niet.
De ING meldt nu dat zij een telefoonnummer nodig hebben omdat er met TAN codes zou zijn gewerkt en dat telefoonnummer hebben ze nodig om een sms te sturen ipv tan. Beste meneer van de ING wij werken al jaren niet meer met TAN codes en al helemaal niet met een sms! Gewoon met de ING app zowel prive als zakelijk.
Antwoord: we kunnen u niet helpen, u moet naar een ING service point en daar het telefoonnummer van uw bedrijf opgeven?
Nota bene: om bedrijfsmatige betalingen te doen naar mijning.nl en ingelogd. Maar ....... veel verder komen we niet want voor het openen van de ING rekening is de ING app nodig.
Dus wie geen ING app heeft kan niet meer bij zijn eigen rekeningen.
Het is de zoveelste keer dat ING een waardeloze amateuristische bankwijze er op na laat en dagelijks is er storing en is de website met doorverwijzingen een debiel gegeven nu het steeds weer niet werkt: oeps er gaat iets mis, probeer het later nog een keer.
Bellen met ING heeft geen zin, je wordt toch niet goed geholpen en de wijze van klantbenadering is zeer bedenkelijk.