Letselschade > Letselschade

probleem met letselschade

(1/2) > >>

guus:
ik heb 2 jaar geleden een zwaar verkeersongeval gehad met de vrachtauto,en zit sinds dien thuis in de ziektewet nu de aansprakelijkheid erkent is en de dader van het ongeval ook veroordeeld is doet de verzekeraar van  de tegen partij moeilijk en vooral als het gaat om de loonderving.
de belangen behartiger zegt nu dat ze de onkostenvergoedingen die ik altijd heb gehad met mijn werk als chauffeur dat ze die niet meer willen betalen,ook nu dat ik mijn beroep niet meer mag uitoefenen dat interesseerd ze totaal niet.
ik heb dus een behoorlijke loonderving elke maand,nu zou ik wel eens willen weten of ze dat zomaar mogen doen staat het dan ergens in de wet gemeld dat ze dat mogen doen en zeggen  >:(

jcmartius:
guus waarom breng je dit via je advocaat niet voor de rechter dmv deelgeschil.
laat de rechter dan bepalen of je er recht op heb.

guus:

--- Quote from: jcmartius on  2 October 2011, 10:18:36 ---guus waarom breng je dit via je advocaat niet voor de rechter dmv deelgeschil.
laat de rechter dan bepalen of je er recht op heb.

--- End quote ---

hallo bedankt voor je antwoord maar zou je denken dat dit dan zou helpen in mijn geval,eerst hebben ze wel alles betaald en nu in een keer betalen ze niks meer zelfs de andere dingen die ik niet meer kan doen zelf na het ongeval daar trekken ze zich niks meer van aan,

jcmartius:
ik neem aan dat je een belangenbehartiger hebt die zou jou toch kunnen en moeten adviseren?
Zo niet kijk dan naar een mogelijkheid om een LSA advocaat naar jouw zaak te laten kijken.
Ik neem aan dat wat ze betaald hebben voorschotten waren?

jcmartius:
p.s guus kijk ook eens op het forum van de letselschaderaad !

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version