Letselschade > Letselschade

belangenbehartiger? pals werkt niet volgens GBL beginselen!

<< < (2/2)

jcmartius:
Geachte heer Martius,
 
Uw e-mail beschouw ik als een formele klacht. In verband hiermee heb ik uw dossier doorgeleid aan onze directie. De directie van de Pals Groep zal bij u op de zaak terugkomen.
 
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
Met vriendelijke groet,
 
Pals Groep BV
L.W.J. H
Postbus 563
6200 AN Maastricht
043-3211990
043-3218332



Geachte heer Martius, (reactie directie )
 
Uw mailbericht van 27 juni 2011 werd onder mijn aandacht gebracht. De inhoud daarvan heb ik opgevat als klacht dan wel als ontevredenheid over de wijze van behandeling door mevrouw H.
Ik herken de door u geschetste handelwijze niet uit het dossier, doch ben graag bereid met u van gedachten te wisselen over deze kwestie.
Mocht u daarvoor ook voelen dan nodig ik u uit telefonisch contact op te nemen met mijn assistente, G de Bl, voor het maken van een afspraak. Zij is bereikbaar op telefoonnummer: 0591-657708 rechtstreeks.
 
Met vriendelijke groet,
J.F. S, algemeen directeur
Pals Groep




geachte F schoffelmeijer,
 
ter info laat ik U transparant weten dat ik vanmorgen de naar Uw organisatie toegestuurde dossier punten per e mail heb doorgeleid naar de letselschaderaad.
De overige uitgewerkte en nog uit te werken punten ga ik ook systematisch enkel doorleiden naar de letselschaderaad.
 
 
met vriendelijke groeten
JC Martius.





Geachte heer Martius
 
Mogelijk kan ik iets vastleggen op woensdag 7 september op ons kantoor te Maastricht. Echter, hierover moet ik overleg plegen met de heer S, die thans met vakantie is. In week 33 kom ik bij u op het maken van een afspraak terug en verblijf,
 
met vriendelijke groet,
mw. G.B. de B
Teammanager – assistente mr. J.F. S
T 0591-657708 re
 


 
 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:  martius [mailto:martius@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 27 juli 2011 13:09
Aan: Team van H - Bureau Pals B.V.
Onderwerp: RE: Uw referentie: 2-Martius/LHK/VD
 


Geachte mw.G.B de B,
 
Op zicht kan ik op beide afspraak data,echter gezien mijn beperkingen is het voor mij niet mogelijk om zelf autorijdend de afstand zuid Limburg / Apeldoorn te maken.
Gelieve een andere oplossing.
 
met vriendelijke groet,
JC Martius.



Subject: Uw referentie: 2-Martius/LHK/VD
Date: Mon, 25 Jul 2011 15:44:16 +0200
From: f.sch@palsgroep.nl
To: Martius @hotmail.com

 
Uw referentie: 2-Martius/LHK/VD 
 


Geachte heer Martius,
 
Ter zake de behandeling van uw letselschadezaak zou de heer mr. J.F. S, algemeen directeur, graag een persoonlijk onderhoud met u hebben. Op korte termijn lukt dit helaas niet vanwege de zomervakantie van de heer S. Een eerstvolgende gelegenheid om af te spreken zou zijn:
dinsdag 13 september om ca. 15.15 uur op ons kantoor te Apeldoorn.
Een andere optie luidt:
dinsdag 20 september om ca. 11.00 uur eveneens locatie kantoor Apeldoorn.
 
Schikt één van deze opties en zo ja, welke?
Zo nodig pleeg ik graag telefonisch overleg met u en verblijf,
 
met vriendelijke groet,
mw. G.B. de B
Teammanager – assistente mr. J.F. S
T 0591-657708 re




Geachte heer Martius,
 
Een afspraak bij u thuis dan wel omgeving Heerlen ligt helaas wat lastig.
De enige mogelijkheid op relatief korte termijn is de navolgende:
Donderdag 6 oktober a.s. om ca. 9.30 uur ten kantore van de Pals Groep te Maastricht.
Schikt dit voorstel?
 
Graag van u vernemend, verblijft,
 
met vriendelijke groet,
mw. G.B. de B
Teammanager
 
 
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:  martius [mailto:martius@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 24 augustus 2011 8:51
Aan: Team van H - Bureau Pals B.V.
Onderwerp: afspraak Dhr Martius/Dhr S
 



Geachte mevr. G.B de Bl,
 
In ons laatste mail contact van d.d 27 juli jongslede kon er geen definitieve afspraak data vastgesteld worden i.v.m de beperkingen van Dhr Martius en de zomervakantie van Dhr S.
U zou in week 33 hier op terugkomen , Inmiddels is week 33 verstreken zonder verdere afspraak bevestiging van U hierover.
graag Uw reactie .
 
met vriendelijke groeten,
 
JC Martius. 




Geachte hou advocaten,

Na aanleiding van Uw reactie mail 24 augustus teamsch@houkes.nl is voor ons de vraag

wie nu eigenlijk mijn aanspreekpunt is in deze kwestie / zaak martius / pals ?
is het nu mail adres F. sch, aanspreekpunt Mevr G.B B of houadvocaten te Emmen zelf ??
graag uw reactie,

met vriendelijke groeten,
jc martius

From: martius@hotmail.com
To: f.sch@palsgroep.nl
Subject: verkorte afspraak
Date: Wed, 24 Aug 2011 12:08:30 +0200



geachte mw G.B B,

Gezien de ernst van deze zaak en de wederzijdse belangen hierin is het wenselijk om een afspraak op een zeer korte termijn te maken.
In eerdere voorstel van U ging Dhr martius van de mogelijkheid uit van de planning eerder door U als mogelijkheid gesteld op d.d 07 september te Maastricht.
Nu wordt het voorstel vanaf die d.d een dikke maand naar voren geschoven.


Een mogelijke voorstel van onze zijde is , dat pals betaald vervoer regelt (b.v taxi) naar een van Uw kantore op korte termijn.

Graag uw reactie.

met vriendelijke groet,
JC Martius.





Geachte heer Martius,
 
Naar aanleiding van uw onderstaand mailbericht ik nog overleg gepleegd met de heer S. De agenda van de heer S laat, op dit moment, helaas geen andere planning en/of voorstel toe. Wel zullen wij de komende week nog eens bezien of toch andere afspraken te verplaatsen zijn.
 
Zou u zo vriendelijk willen zijn het voorstel op 6 oktober nog even te reserveren?
 
Week 37 verneemt u nader van mij.
 
Met vriendelijke groet,
mw. G.B. de B
Teammanager – assistente mr. J.F. S
T 0591-657708 re


let wel deze aaneengesloten communicatie verkeer met pals is door eigen inschakeling letselschaderaad tot stand gekomen.
Anders had ik van pals taal noch teken gehoord!


wordt vervolgd !!

jcmartius:
vandaag 17 november zijn pals en ik tot een akkoord gekomen waardoor bovenstaande naar tevredenheid is opgelost.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version