Author Topic: auto ongeluk met blijvend letsel  (Read 4142 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maurome

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
auto ongeluk met blijvend letsel
« on: 18 February 2010, 08:35:24 »
in oktober 2008 een auto ongluk gehad..hierbij bewusteloos geraakt gevolg zware hersenschudding en een complexe breuk aan pols..hiervoor ruim 6 maanden in het gips gezeten en twee operaties ondergaan. Pols kan ik in de toekomst nooit meer optimaal gebruiken (is min of meer vast gezet) en ik heb een groot litteken op mijn pols. Destijds de zaak meteen uit handen gegeven aan advocaat van ANWB, deze zet zich naar het lijkt goed in voor ons, maar inmiddels is het medische circuit afgerond en willen wij graag naar een afronding. Advocaat geeft echter aan dat het nog maanden kan duren. Wij willen dit liever niet, temeer omdat helemaal niet duidelijk is wat de hoogte is van het smartegeld bedrag is, of dit bedrag uberhaubt hoger wordt naarmate de zaak langer duurt. Het enige wat duidelijk is dat het uurloon van de advocaat doortikt (welliswaar (grotendeels) betaald door de tegenpartij). Is het nu niet zo dat vooral de ANWB er belang bij heeft dat de zaak nog langer duurt..of plukken wij zelf er uiteindelijk (toch) ook de vruchten van??

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Re: auto ongeluk met blijvend letsel
« Reply #1 on: 25 May 2010, 15:18:53 »
Het spijt mij dat ik niet op uw vraag kan ingaan. Immers, ik zou dan een waarde oordeel over de ANWB moeten geven, zonder dat ik het dossier goed ken.

Ik denk dat u uw vraag over de ANWB het beste aan de ANWB kan stellen (een soort hoor en wederhoor!).


Johannes de Bruin