Letselschade > Letselschade

Van Dort Letselschade

<< < (2/6) > >>

jeanne-veghel:
We hebben echt alles wat mogelijk was geprobeerd en zelfs e-mails worden ongelezen teruggestuurd door Mr.v.Dort en Pals.
Het is blijkbaar erg moeilijk de juiste persoon aan de lijn te krijgen (altijd vergadering) en terugbellen doen ze ook niet.
Elk normaal bedrijf die zo iets aan de hand heeft zal er naar mijn mening alles aan doen, om dit uit de wereld te helpen.
De bewijzen spreken natuurlijk wel voor zich en daar zullen Mr.van Dort en Pals ook niets aan kunnen veranderen.
Als directeur van Pals zoek je dit tot op de bodem uit toch volgens mij, maar tot op heden niets van dit alles.
Ook andere cliënten die bij Pals hun declaratie inmiddels hebben opgevraagd krijgen dezelfde behandeling heb ik gehoord.

Dat kunnen ze naar mijn mening wel, respectloos met mensen omgaan helaas.

sunshine:
Andere mensen krijgen precies dezelfde behandeling zoals u krijgt ?
Hoe kan of mag zo'n bedrijf nog bestaan ?

jeanne-veghel:
Het is naar mijn mening gewoon het bedrijfsbeleid van Pals en Mr.v.Dort om zo met lastige gevallen om te springen. Niet reageren en dan zal het
vanzelf wel overgaan. Respectloos naar ex-cliënten toe vind ik dat.
Mr. de H. had zeker verwacht dat er een reactie gekomen zou zijn, omdat een bedrijf niet wil dat z'n goede naam hieronder zal leiden.
Normaal gesproken is dat ook zo. Pals plaatst bedankbriefjes op zijn site en ik vraag me serieus af, waarom een bedrijf het nodig heeft
om bedankbriefjes te plaatsen van cliënten voor het gedane werk (is toch n.b. hun werk!) en waar ze ook nog waarschijnlijk dik voor betaald werden.
Hoewel sommige bedankbriefjes toch blijkbaar al jaren oud zijn??
Mr.v.Dort schrijft maandelijks in de bijlage van De Limburger Nummer 1, hoe goed zijn kantoor het vaak wel doet en geeft ook regelmatig aan
dat mensen hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Dat moet hij dan zelf ook maar eens doen vind ik en er niet alleen over schrijven wat anderen moeten doen.

Mijn specialist van de pijnbestrijding levert trouwens ook goed werk, maar ik zie bij hem geen geplaatste bedankbriefjes,
hoewel ik zeker weet dat hij die ook krijgt.

De mensen zullen inmiddels wel weten waar ze moeten zijn voor een fatsoenlijke letselschadebehandelaar. Als ze mijn verhaal lezen weten ze in ieder
geval hopelijk genoeg en ook waar ze NIET moeten zijn.

sunshine:
Hoop voor nieuwe letselschadeslachtoffer (hopelijk heel weinig) dat ze eerst
op internet uitzoeken naar welk bureau ze wel of niet moeten gaan.
Bovenstaande is dus duidelijk dat je er beter niet mee in 'zee' kan gaan.

jeanne-veghel:
Mijn gezondheid heeft zoveel extra schade opgelopen door het gedrag van Pals en Mr.van Dort dat ik heb besloten m.i.v. vandaag te stoppen
met het renteverhaal. De tactiek die deze mensen hanteren is er een van psychologische aard volgens mij en dat kunnen ze als de besten, vind ik.
Normaal gesproken zal ieder zichzelf respecterend bedrijf zorgdragen voor een onderhoud mochten er problemen zijn denk ik, maar Pals en Mr.van Dort
kiezen ervoor om niet te reageren en houden zich al maanden stil.

Je moet, naar mijn mening, wel uit hetzelfde hout zijn gesneden wil je deze strijd kunnen winnen, maar ik pas er voor om dezelfde smerige streken uit te halen
die ze met mij hebben uitgehaald. Zo heb ik dat tenminste echt ervaren.

Laat mijn verhaal een waarschuwing zijn voor mensen die op zoek zijn naar een betrouwbaar letselschadebureau, want ik neem aan dat men zijn lot
niet in handen wil leggen van mensen die tot dit soort dingen in staat blijken te zijn.

Het declaratieverhaal loopt nog, omdat daar nog nieuwe ontwikkelingen in te verwachten zijn.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version