Letselschade > Letselschade

Van Dort Letselschade

<< < (4/6) > >>

jeanne-veghel:
JuroFoon redactie 12.07.10 11:25
Reacties op dit artikel zijn in eerste instantie verwijderd, en na protest teruggeplaatst totdat de redactie van JuroFoon besloten had of deze konden blijven staan of niet.

De reactiemogelijkheid op onze artikelen dienen betrekking te hebben op de inhoud van het artikel. Vastgesteld werd dat betreffende reacties een negatief en beschadigend effect hadden op de Pals Groep. De reactiemogelijkheid op onze artikelen is daar uiteraard niet voor bedoeld. Derhalve heeft de redactie van JuroFoon besloten deze artikelen alsnog te verwijderen.

Bron Jurofoon

Ik had wel degelijk ook inhoudelijk gereageerd op het artikel " Pals komt op voor veteranen " en ik had een stukje geschreven over de veteraan die door toedoen
van zijn Pals-advocaat in de gevangenis was beland. Dat had hij ook anders kunnen oplossen (de advocaat)vind ik persoonlijk.
Dus als Pals negatieve dingen doet, mag daar duidelijk niet over geschreven of op gereageerd worden heb ik gemerkt.
Zoals ik al eerder meldde, alleen positieve bijdragen zijn volgens mij welkom bij Pals en Jurofoon.

--------------------------------------------------------------------------------
 

 



--------------------------------------------------------------------------------

Lolla:
Dus bij Jurofoon moeten we ook niet zijn voor goed advies als ze het eens zijn met de Palsgroep.
dan  is dat duidelijk voor mij :o

jeanne-veghel:
Ik heb aan NIS gevraagd wat de mogelijkheden zijn t.a.v. een klacht tegen Pals.
Nu las ik op de website van NIS, dat de Palsgroep op 2 september gastheer is van NIS.
Het gaat dan over Rood staan op de emotionele bankrekening van letselschadeslachtoffers.
Over mijn rood staan kan ik heel duidelijk zijn in dit geval, omdat Pals al maanden weigert mij antwoord te geven en de stress
extra klachten geeft. (hartritmestoornissen) Ik sta inmiddels erg ROOD.
In mijn geval heeft Pals dus duidelijk lak aan mijn emoties, ondanks de opgestuurde verklaring van mijn behandelend arts aan Pals.

Hoe kan men nu gastheer zijn van iets met zo'n gevoelig onderwerp en waar bij Pals duidelijk anders naar gehandeld wordt.
(spreek ik even voor mezelf nu) Ik kan niet voor andere mensen spreken.

bron: www.nisletsel.nl

jeanne-veghel:
Ik moet zeggen dat ik blij verrast was door het snelle antwoord van NIS en de uitgebreide fatsoenlijke uitleg.Tenslotte weet je op een gegeven moment
ook niet meer wie je nog kunt vertrouwen en of er geantwoord gaat worden.
Buiten alles wat ik aan de gang heb gezet, heb ik er nog wat mogelijkheden bij gekregen die ik ook ga ondernemen c.q. al heb ondernomen vandaag.
Het NIS zelf, bestaat uit vrijwilligers en bedrijven kunnen geen lid zijn van het NIS, wel individuele belangenbehartigers.

Ik begrijp echt niet dat er bedrijven en belangenbehartigers zijn die zo onfatsoenlijk met mensen omgaan als de Palsgroep doet en niet met mij alleen, hoewel ik nu voor mezelf spreek, maar er zijn nog genoeg andere gevallen.
Ook Mr. R. van Dort hult zich nog steeds in stilzwijgen en laat niets van zich horen, al maanden niet. Reageerde ook niet op de bewijzen die ik hem
toegestuurd had en dat zegt mij genoeg.

jeanne-veghel:
Gisteren 07-09-2010 heb ik met Directeur J.F. Schultz en hun PR man rond de tafel gezeten in Maastricht. Als iemand erkenning krijgt voor alles wat
er is gebeurd, dan helpt dat in je verwerkingsproces. We hebben alles kunnen zeggen en tot slot mocht ik een bedrag noemen wat redelijk moest
zijn voor Pals. Dat heb ik gedaan en men was gelijk accoord met het genoemde bedrag. Het ging me ook om het onrecht wat me was aangedaan
en dat men niet bereid was de verantwoording te nemen daarvoor. Dat is nu in zekere zin wel gebeurd, alleen Mr. R. van Dort zwijgt nog steeds
in alle talen en weigert daarmee ZIJN verantwoording te nemen.

Ik heb vorige week bij het NIS klacht neergelegd tegen Mr. van Dort en ik hoop dat het NIS mij zal laten weten hoe we daarin verdergaan.
Mr. van Dort kan zoveel stukjes schrijven in Nummer 1 (bijlage De Limburger) over verantwoording nemen na ongeval enz. wat hij wil, want zelf is hij de laatste die verantwoording neemt voor dingen die zijn gebeurd bij de afhandeling door hem in mijn letselschadezaak, vind ik.

Het hoofdstuk Pals kan ik in ieder geval afsluiten. Mr.van Dort nog niet helaas en het is jammer dat sommige mensen zich anders voor kunnen doen,
dan ze in werkelijkheid zijn.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version