Letselschade > Letselschade

Van Dort Letselschade

<< < (3/6) > >>

jeanne-veghel:
Op de website van Jurofoon staat een artikel over de Palsgroep, waarop je kon reageren. De negatieve (nette) reacties werden
gelijk verwijderd door Jurofoon heb ik gezien.. Kritiek kunnen ze dus niet verdragen naar mijn mening en dan weten we dus ook genoeg over Jurofoon :-[
en hoe ze met dit soort zaken blijkbaar dan omgaan. Alleen positieve reacties zijn denk ik welkom.

Inmiddels is het niet meer mogelijk om een reactie te plaatsen. Zegt volgens mij genoeg toch?

Jan:
Het Letselschade forum is in de eerste plaats een forum waar mensen hun ervaringen op het gebied van letselschade (regeling) mogen weergeven en zo nodig onderling met elkaar in gesprek gaan. Voorts geef ik als betrokkene bij het Letselschadeforum de nodige aanzet tot informatieverstrekking of discussie.

Als moderator volg ik voor zover mogelijk de ontwikkelingen op het Letselschadeforum en indien gewenst treed ik ter zake op. Dat betreft "vuile berichtgeving" of zaken die naar mijn mening niet op dit Letselschadeforum thuishoren.

De omstandigheid dat bepaalde zaken op het Letselschadeforum staan, wil overigens niet zeggen dat ik het daarmee inhoudelijk eens ben. Zou ik een dergelijk criterium wel toepassen (kennelijk doen andere forums dat wel) dan ontneem ik de onderliggende bedoeling van een forum, namelijk informatieverstrekking en gedachtenwisseling.


Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
Directeur Letselschade Haaglanden
juli 2010

sunshine:
Fijn Jan dat er nog eerlijke mensen zoals jij bestaan !
Toppie !

jeanne-veghel:
Vanochtend kreeg ik de nieuwe nummer1 (juli 2010) onder ogen van Dagblad de Limburger waarin Mr. van Dort (ex Pals en belangenbehartiger van mij) 10 x per jaar
een stukje schrijft over letselschade.
Dit keer vielen mijn schoenen bijna uit, omdat hij het had over zijn sterk rechtvaardigheidsgevoel en een niet-aflatende belangstelling voor en betrokkenheid
bij slachtoffers van letselschade. (bron Nummer 1 Dagblad de Limburger)

Laat u niet misleiden door dit soort uitlatingen van Mr. van Dort, want in mijn geval handelt hij toch wel heel anders en springt hij respectloos met mij om
vind ik. Hij heeft ook een diep respect voor de letselschadeslachtoffers die het lukt verder te gaan met hun leven, ondanks alles.(schrijft hij) ;D

Ik zou willen zeggen tegen Mr. van Dort, dat mijn leven door hem en Pals helemaal op zijn kop is gezet en mede door hem is mijn lichamelijke gesteldheid een
stuk slechter als dat het was. Daar zijn zij verantwoordelijk voor vind ik (en mijn artsen vinden dat ook)
Welk sterk rechtvaardigheidsgevoel Mr.van Dort? Daar heb ik helaas nog niets van gemerkt. ???

Het zou al een stap in de goede richting zijn als het namens mij teveel gedeclareerde bedrag werd terugbetaald,
waarvan de bewijzen in het bezit zijn van Mr.van Dort, dat het ook daadwerkelijk is gebeurd.

sunshine:
Ik heb toevallig ook dat stuk gelezen, dacht meteen aan jou Jeanne.
Hoe durft zo iemand toch zoiets te schrijven !  ???

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version