Author Topic: Val na dweilen stenen vloer mediamarkt  (Read 4163 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Patrick

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Val na dweilen stenen vloer mediamarkt
« on: 10 February 2010, 10:55:45 »
Goedemiddag geachte heer/mevr.

Ik ben vier maanden geleden gevallen door dat de schoonmaker het halletje aan het dweilen was zonder gele waarschuwings bordjes.
Ik ben uitgeleden en vol met mijn knie op de marmere afdelplaten van de lift geklapt.
Ik ben opgehaald met de ambulance,maar gelukkig niks gebroken maar wel flink gekneust en nu nog steeds een slijmbeurs onsteking in de knie.(fisio zegt nog ongeveer 7weken rust nog dus bij elkaar 5 maanden)
Ik ben chek kok en zit nu in de ziektewet omdat ik niet goed kan buigen met de knie om telkens iets te pakken uit mijn koeling.
Nu is het volgende het geval.....
Ik ben uitgegleden in de hal die naar de terug breng afdeling van media markt lijd....deze is gevestigd in een ander gebouw.
Dan moet je eerst door een hal van de vve beheerder en die is verandwoordelijk voor het onderhoud(schoonmaken)van de plek.
De media markt zegt nu dat hun verandwoordelijk zijn omdat hun het gebouw schoonmaken.

Mijn vragen aan u zijn...is dat zo dat de vve aansparakelijk is nu en niet de media markt amsterdam?
En heeft het zin om een schade vergoeding te vragen aan het schoonnmaak bedrijf of de mediamarkt als ik geen blijvende schade heb?
Er moet toch iemand zijn die verandwoordelijk is voor mijn gederfde inkomsten?

Met vriendelijke groet..
Patrick.S

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Re: Val na dweilen stenen vloer mediamarkt
« Reply #1 on: 25 May 2010, 15:21:16 »
Het is me niet helemaal duidelijk wat zich heeft voorgedaan en voorts zou ik aan de hand van digitale foto's toch ook nog een beeld wensen te vormen van de ongevalsplek.

Ik denk dat u het zekere voor het onzekere moet nemen en zowel de VVE als de Mediamarkt hoofdelijk aansprakelijk stelt voor uw schade.

Johannes de Bruin