Ik begrijp je situatie,
Ben je na je ongeluk bij je huisarts geweest ? of ergens bij een huisartsenpost...registratie van het ongeluk en schadeformulieren is erggg belangrijk.
Ik heb slechte ervaringen met rechtsbijstand, met mijn ervaring heb ik ervaren dat ze niet voor het slachtoffer er zijn, maar voor de tegenpartij een rechtsbijstand jurist wordt betaald door jouw rechtsbijstand verzekering

en dat betekent dus dat jouw verzekering achter de deuren handje klap met de tegenpartij...ze rekken 3 á 4 jaar en dan geef jij het op en krijg je standaard een bedrag van 5000,- euro en zo komen ze er dan onderuit
tuurlijk wil de verzekeraar ( tegenpartij) er liefst ongeschonden van af komen, liefst helemaal niks betalen.
Belangrijk is dat je een verklaring van de tegenpartij krijgt waar in staat dat zij erkennen dat hun cliënt fout zit.
Die brief is ergggg belangrijk, dat moet je zien als een onbeschreven gedekte cheque. met die brief "heel goed bewaren " ga je naar een onafhankelijke letsel advocaat die alleen maar letselschades doet en niks anders.
ik ben de eerste 3 jaar ook ongenadigd benadeelt door mijn rechtsbijstandsjurist...en nu een advocaat van een heel klein kantoortje..een oude rot in het vak, den hemel ging open en na 3 maanden kwam er al schot in..de weg is lang, maar er komt een eind aan, belangrijk is ook dat jij de regie in handen houd en regelmatig zeurt hoe de zaken staan

Schrijven is een belangrijke uitlaat klep, anders hou je het niet vol
Ik wens jou beterschap en veel sterkte
groet jan