Author Topic: Verkeerde diagnose  (Read 4627 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ikke

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Verkeerde diagnose
« on: 23 June 2008, 21:22:00 »
Vraagje... Misschien dat iemand me hier kan helpen....

Al 4 jaar last van het bovenbeen.. Heftige pijnen die soms echt niet uit te houden zijn. Vier jaar geleden naar de huisarts geweest... Zou van de hernia afkomen... Maar de pijn was anders en heb dit ook meerdere keren aan de huisarts uitgelegd... Moest maar een MRI maken. Niets te zien, niets aan de hand.. Wist ik al, want de pijn was anders... Na een tijdje weer terug naar de huisarts met ondraaglijke pijn... Kon niets anders zijn dan de vroegere hernia...  En zo ging het jaar in jaar uit door... Totdat ik het zat was en ik verdere stappen ondernam... In een ander ziekenhuis door de botscan en wat bleek.... Een vreselijke grote tumor in mijn bovenbeen... Sta nu op de wachtlijst om te opereren..Nieuw bot, 8 weken niet werken... En misschien wel allemaal er slechter aan toe dan ik verwacht...

En dat allemaal de schuld van de huisarts die maar bleef beweren dat het aan de vroegere hernia lag..

ZOu ik hem hier voor aansprakelijk kunnen stellen?

Groet,

Ik

healthboss.com

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Re: Verkeerde diagnose
« Reply #1 on: 26 June 2008, 11:59:51 »
Vraagje... Misschien dat iemand me hier kan helpen....

Al 4 jaar last van het bovenbeen.. Heftige pijnen die soms echt niet uit te houden zijn. Vier jaar geleden naar de huisarts geweest... Zou van de hernia afkomen... Maar de pijn was anders en heb dit ook meerdere keren aan de huisarts uitgelegd... Moest maar een MRI maken. Niets te zien, niets aan de hand.. Wist ik al, want de pijn was anders... Na een tijdje weer terug naar de huisarts met ondraaglijke pijn... Kon niets anders zijn dan de vroegere hernia...  En zo ging het jaar in jaar uit door... Totdat ik het zat was en ik verdere stappen ondernam... In een ander ziekenhuis door de botscan en wat bleek.... Een vreselijke grote tumor in mijn bovenbeen... Sta nu op de wachtlijst om te opereren..Nieuw bot, 8 weken niet werken... En misschien wel allemaal er slechter aan toe dan ik verwacht...

En dat allemaal de schuld van de huisarts die maar bleef beweren dat het aan de vroegere hernia lag..
great day to you all, peace!
ZOu ik hem hier voor aansprakelijk kunnen stellen?

Groet,

Ik

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Re: Verkeerde diagnose
« Reply #2 on: 1 July 2008, 21:55:57 »
Let u aub op de wettelijke verjaring. Na 5 jaar is uw schadezaak verjaard.

Doet u dit niet alleen, u komt tegenover een machtige verzekeraar te staan die allerlei hindernissen opwerpen in zowel de aansprakelijkheid als de schade vaststelling.

In uw zaak moet met spoed een hoop gebeuren voordat allerlei gegevens verloren gaan.

U kunt mij bellen voor nader (kosteloos) advies of u bezoekt ons kosteloos spreekuur.

Maar hoe dan ook, actie is geboden naast deskundige bijstand.

Jan de Bruin
Letselschade Haaglanden
070 3922715