Author Topic: Van Ameijde Interschade en trage behandeling van letselschade  (Read 4653 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Aankondiging Kort Geding
Spoed; per faxbericht
Van Ameijde Interschade
Postbus 3038
2280 GA Rijswijk                                                                                                                                             








Den Haag,       2 juni 2008         
Ons kenmerk: JB RB 200521/1132PS -
Uw kenmerk:  PSB14017368-35971
               
     
   
Geachte Directie,

Op 1 mei 2008 heb ik uw collega mevrouw Kaulingfreks-Dierick uiteengezet dat cliënt  maandelijks een verlies van arbeidsvermogen lijdt van minimaal € 1.100,00 netto. Van een inkomen/WAO uitkering van afgerond € 550,00 kan cliënt niet eens zijn hypotheeklasten maandelijks betalen.

Ik heb u dan ook dringend verzocht om een voorschot onder algemene titel voor een bedrag groot
€ 10.000,00.

Aangezien dit onbeantwoord bleef heb ik op 29 mei 2008 een indringende rappelbrief naar uw collega gestuurd met het verzoek om directe behandeling van het voorschot verzoek.

Nu kennelijk of uw collega niet meer bij uw onderneming werkzaam is dan wel niet in staat is om van enige reactie fatsoenshalve blijk te geven, richt ik mij tot u.

Graag verneem ik van u per omgaande of het gevraagde voorschot aan cliënt Dijkers wordt overgemaakt bij gebreke waarvan mij niets anders rest om namens cliënt deze week een Kort Geding in te stellen tegen uw opdrachtgever. Naar ik aanneem deelt u elk geval mijn visie dat er sprake is van een spoedeisend financieel belang.

Ik plaats deze zaak ook op ons "Forum Letselschade”


Met vriendelijke groet,
 
Johannes de Bruin
Directeur Letselschade Haaglanden