Author Topic: brommerongeval  (Read 3500 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jill

  • Guest
brommerongeval
« on: 29 October 2007, 22:44:46 »
Ik heb 2 weken geleden een ongeluk gehad met mijn brommer, ik heb der een zware hersenschudding en een aantal kneuzingen aan overgehouden, de tegenpartij wilde mijn kosten voor de brommer betalen daar twijfeld hij nu over... maar mijn vraag is of ik nou ook recht heb op letsel schade!

Graag hoor ik snel van u

Met vriendelijke groet

Jill

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 487
Aw:brommerongeval
« Reply #1 on: 1 November 2007, 11:29:29 »
Zo snel mogelijk uw tegenpartij schriftelijk aansprakelijk stellen en uw recht op schadevergoeding voor geleden en nog te lijden letselschade kenbaar maken.

Voorts dient u om de verzekeringsgegevens te verzoeken en uw tegenpartij te vragen of hij deze schade al bij zijn verzekeraar heeft gemeld.

Is er politierapport of proces verbaal opgemaakt? Waren er getuigen van het ongeval?

Laat u zich regelmatig controleren door een medicus om uw klachten als gevolg van het ongeval vast te laten leggen (juridisch bewijs).

Bent u arbeidsongeschikt? Dan heeft ook uw werkgever een claim in te dienen bij de tegenpartij voor het uitbetaalde loon tijdens uw arbeidsongeschiktheid.

Ik kan u en uw werkgever terzijde staan en rechtsbijstand leveren. In beide gevallen is de bijdrage aan ons kantoor 10% over het behaalde resultaat, geen resultaat dan ook geen kosten.

Hoe dan ook, doet u en uw werkgever dit niet alleen. U staat tegenover een deskundige verzekeringsmaatschappij die vanzelfsprekend uw schade wil regelen maar de vraag is of uw een correcte schadevergoeding zult ontvangen en of u in de toekomst op uw zaak kunt terugkomen als er zich dan weer klachten aandienen.

Ik wens u in elk geval beterschap toe.

U kunt mij bellen als u dat wenst.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruin
070 3922715